vazno

Zašto je važno biti fizički aktivan?


Benefiti vježbanja su mnogobrojni, danas vam izdvajamo nekoliko, zbog kojih se nadamo da čete početi vise da mislite na sebe i svoje zdravlje.

POPRAVLJA RASPOLOŽENJE

Vježbanje popravlja raspoloženje, podstiče lučenje endorfina, hormona koji smanjuje apetit, anksioznost i depresiju. Vježbanjem poboljšavate mišljenje o sebi, što se direktno odražava na samopouzdanje. Izgovori kao što su  nedostatka , novca, vremena i slično se ne priznaju. Vježbati može svako!

POBOLJŠAVA MEMORIJU

Ne samo da će mozak dobiti više energije i kiseonika, nego naučna istraživanja kažu da će zaista poboljšati pamćenje i pomoći pri učenju.

SPAVAĆETE BOLJE

Da li vam se nekada dešava da se vrtite po cijelu noć i da ne možete da zaspite? Istraživanja kažu da redovna fizička aktivnost pomaže da lakše zaspite. Najbolje vreme za vježbanje je jutro ili  popodne. Ako zbog dnevnih obaveza to mora da bude veče,  trudite se da ne bude neposredno pred spavanje, jer tada može da se desi potpuno suprotan efekat i da imate previše energije da bi zaspali.

ZA VJEŽBANJE NIKADA NIJE KASNO

Puno vremena provodimo za kompjuterom kako na poslu, tako i kući, a da nismo svesni posledica toga. Uvek je teško početi, ali postoje brojne blagodeti vježbanja, zbog kojih predlažemo svakom da odvoji bar 30 minuta dnevno za fizičku aktivnost.

0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>